معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، از تمامی نیروهای پرتلاش شرکت پتروشیمی گچساران خواست تا با همدلی و اتحاد و کوشش بیشتر از پیش به سمت هدف نهایی حرکت کنند.
به گزارش روابط عمومی، مهندس نشان زاده در جمع گروهی از مسئولین شرکت پتروشیمی گچساران با تاکید بر همدلی و هماهنگی کامل بین تمامی ارکان این پروژه، اظهار داشت: یکی از عناصر کلیدی در کار تیمی، همدلی است و یک سازمان برای رسیدن به اهداف بزرگش باید توجهی ویژه به ارتباطات درون سازمانی و هماهنگی بین تمامی ارکان اهتمام ویژه نماید.
معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در ادامه در خصوص موضوعات منابع انسانی، فرهنگ و ساختارسازمانی و کرامت نیروی انسانی و همچنین در خصوص مسائل پیش راه اندازی اظهاراتی بیان نموده و با حاضرین در جلسه به تبادل نظر پرداخت.
در این نشست، مهندس حیدریان مدیرعامل شرکت پتروشیمی گچساران نیز با تاکید بر پیگیری و انجام کامل اهداف بزرگ شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس اظهار داشت: همواره عرض کرده ام که تلاش، دانش و مسئولیت پذیری سه ضلع مثلث موفقیت در کار تیمی است و بدون شک با انجام این سه ویژگی اتفاقات خوبی در این پروژه بزرگ رقم خواهد خورد و قطعاً با تمام انرژی و بیشتر از پیش و با توان مضاعف به سمت هدف نهایی حرکت خواهیم کرد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *