مدیرعامل بانک اقتصادنوین: صنعت بزرگ پتروشیمی از جمله فرصت‌های مناسب برای ‏سرمایه‌گذاری است

مدیرعامل بانک اقتصادنوین همراه با  سایر مدیران ارشد این بانک از سایت پتروشیمی گچساران بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی گچساران، امروز دوشنبه۲۲آذرماه، مدیران بانک اقتصاد نوین با حضور در سایت پتروشیمی گچساران از نزدیک در جریان فعالیتهای این پروژه قرار گرفته و از میزان پیشرفت بیش از پیش آن ابراز خرسندی کردند.

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین در  این بازدید با بیان اینکه پروژه پتروشیمی گچساران از افتخارات صنعت کشور خواهد بود اظهار داشت: پیشرفتهایی که در پتروشیمی گچساران صورت گرفته است بسیار ملموس و موجب مسرت و خوشحالی است.

علیرضا بلگوری در ادامه با تاکید بر اینکه حضور در کنار جهادگران عرصه صنعت در شرایط سخت تحریمی افتخار بانک اقتصادنوین است افزود: بانک اقتصاد نوین جهت فعالیت و همکاری با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکتهای تابعه ابراز رضایت و خرسندی نموده چرا که صنعت بزرگ پتروشیمی از جمله فرصت‌های مناسب برای ‏سرمایه‌گذاری است که سود آن به سپرده‌گذاران می‌رسد و حمایت ما ازصنعت پتروشیمی باعث کمک به حرکت بیش از پیش چرخهای اقتصادی کشور خواهد بود و تلاش داریم به سهم خودمان به تولید و اشتغال در کشور کمک کنیم که تامین مالی پروژه‌های بزرگ سهم کوچک ما در این کار عظیم است.

مدیرعامل پتروشیمی گچساران: ورود هوشمندانه بانک اقتصاد نوین به طرحهای شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس قابل ستایش است

بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت پتروشیمی گچساران ورود هوشمندانه بانک اقتصاد نوین را به طرحهای شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بخصوص پروژه ملی و زنده گچساران را مورد ستایش قرار داده و تاکید نمود: بانک اقتصاد نوین با مشارکت سازنده در حساس ترین مقطع به یاری این پروژه شتافت و قطعاً ‌نتیجه آن برد-برد خواهد بود.

مهندس مصطفی حیدریان همچنین در این جلسه، پویایی و چابکی بانک اقتصاد نوین در تمام مراحل اعطای تسهیلات به پتروشیمی گچساران را به مدیران این بانک تبریک گفت و حضور و بازدید آنان از این پروژه را موجب دلگرمی و خرسندی دانست.

در ادامه، مهندس محمدرضا شکارزاده مدیر پروژه پتروشیمی گچساران، حضور بانک اقتصاد نوین را در شهرستان بسیار مفید دانسته و اظهار داشت: قطعاً همکاری های بانک اقتصاد نوین با پتروشیمی گچساران علاوه بر کمک به تامین مالی می تواند باعث پیشرفت، رشد و توسعه بیشتر شهرستان گردیده که منافع آن قطعاً به همه مردم می‌رسد.

مهندس معظمی گودرزی مدیر مالی و سرپرست منابع انسانی پتروشیمی گچساران نیز در این نشست اظهار داشت: با فعالیتهای صورت گرفته و تامین مالی و رفع بسیاری از مشکلات، در حال حاضر حدود ۲۸۰۰ نفر مشغول به کار هستند که قطعاً این حجم نیروی فعال و پیشرفت بسیار زیاد پروژه با همکاری های سرمایه گذاران و تامین کنندگان مالی میسر گردیده است و اینگونه حمایتها ضمن بالا رفتن سرعت کار، باعث دلگرمی تمامی مجموعه است.

شایان ذکر است بانک اقتصاد نوین از تامین کنندگان مالی پتروشیمی گچساران می باشد و تاکنون همکاری های بسیار مناسبی در این خصوص صورت گرفته شده است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *