معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در برنامه بازدید میدانی خود از طرح الفین پتروشیمی گچساران، ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت عملیات اجرایی و شتاب ایجاد شده در این طرح تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی گچساران؛ بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در برنامه بازدید میدانی دو روزه خود به استان های کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان، صبح امروز (دوشنبه ۱۹ مهر) از طرح پتروشیمی گچساران بازدید کرد.

وی ضمن ابزار خرسندی از پیشرفت عملیات اجرایی این طرح گفت: پتروشیمی گچساران در زنجیره مهم و بزرگی در صنعت پتروشیمی قرار دارد که خوراک خود را از طرح ملی بید بلند دریافت می کند و در بخش پایین دست نیز طرح های پلیمری از جمله پتروشیمی دهدشت و پلیمر گچساران از محصول این طرح بعنوان خوراک استفاده می کنند. 

بهزاد محمدی خاطر نشان کرد: امیدوارم این طرح با تلاش و پیگیری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ارشد این طرح و بر اساس قولی که به وزیر محترم نفت داده شده تا پایان سال ١۴٠١ به بهره برداری برسد.

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پایان اظهار داشت: سبد طرح های پتروشیمی با برنامه ریزی روی خوراک های پایه در صنعت پتروشیمی روز به روز بزرگتر می شود و به همین نسبت نیز شرکت ملی صنایع پتروشیمی برنامه پیگیری مستمر این طرح ها را در دستور کار خود داده است.

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *