همزمان با روز ایمنی و آتش نشانی از کارکنان پرتلاش واحدهای ایمنی و آتش نشانی در پتروشیمی گچساران تجلیل بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی، مدیر اجرایی شرکت پتروشیمی گچساران در این آیین اظهار داشت: روز ایمنی و آتشنشانی در کشور عزیزمان مصادف با حمله هوایی رژیم بعث عراق به پالایشگاه نفت آبادان در هفتم مهرماه ۱۳۵۹ بوده که در این حمله ناجوانمردانه دشمن، تعداد زیادی از آتش نشانان جان برکف به مقام شهادت نائل آمدند که به نوبه خود یاد و خاطره این عزیزان را گرامی می دارم.
مهندس شکارزاده در ادامه خطاب به پرسنل واحد آتشنشانی بیان داشت: بعضی از مشاغل حساس و خاص هستند اما مسئولیت شما عزیزان بسیار خاص‌تر بوده و از جمله کار‌هایی هستند که آموزش، دقت و سرعت در آن‌ها بسیار مهم و حیاتی است.
مدیر اجرایی شرکت پتروشیمی گچساران همچنین در بخشی دیگر از اظهاراتش گفت: ایمنی می بایست به یک فرهنگ در این پروژه ملی تبدیل شود چرا که رعایت نکردن آن به همه آسیب می‌رساند و یک پروژه را با مشکلات عدیده ای مواجه می سازد و البته قدم به قدم و با تلاش بیشتر، می بایست به فرهنگ سازی در مقوله ایمنی نزدیکتر شویم.
در این آیین گرامیداشت که برخی دیگر از مدیران شرکت نیز حضور داشتند، رییس عملیات پتروشیمی گچساران این روز را به حضار تبریک گفت و از تلاشهای این عزیزان به نوبه خود تقدیر بعمل آورد.
در پایان این نشست، با اهدای لوح سپاس از کارکنان واحدهای ایمنی و آتشنشانی و نیز به مناسبت روز فوریتهای پزشکی از پرسنل واحد بهداری تقدیر و تشکر بعمل آورده شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *