آیین گرامی داشت روز ایمنی و آتش نشانی در شرکت پتروشیمی گچساران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی؛ در آیین گرامی داشت روز ایمنی و آتش نشانی، رییس سایت پتروشیمی گچساران ضمن پاسداشت این روز، اظهار داشت: وظیفه خود دانستیم در جمع شما بزرگواران حضور پیدا کرده چرا که این روز بزرگ نمایانگر فداکاری و از خودگذشتگی‌ همه عزیزان است و با توجه به رویدادها و اتفاقات چند سال اخیر در کشور اهمیت این موضوع از نگاه مسئولین و مردم بهتر و شفاف تر دیده می شود.

مهندس منصور صفرپور در ادامه با بیان اینکه  ایمنی و آتش‌نشانی شغل مقدسی می باشد بیان داشت: آتشنشان به عنوان یک کار کاملاً تخصصی و مهارتی محسوب می گردد و انتظار داریم در حوزه آموزش و تخصص، دوره های بیشتری دنبال شود  و  همکاران می بایست به مرور اقدام به بروزرسانی اطلاعات مربوطه و همچنین تجهیزات خود کنند تا در آینده دچار مشکلات احتمالی نشویم.

در ادامه این آیین که با حضور سرپرستان واحدهای مختلف شرکت و نیز تجلیل شوندگان برگزار گردید، رییس واحد ایمنی ضمن تبریک این روز بیان داشت: این روز به پاس فداکاری و از جان گذشتگی شهدای آتشنشان در پالایشگاه آبادان که در مورخه۵۹/۷/۷ بر اثر بمباران این پالایشگاه و در طی دو مرحله متوالی تعداد زیادی از آتشنشانان به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند،  نامگذاری شده است.

یوسف نشاطی فر در پایان با ارائه گزارشی از عملکرد این واحد، از حضور پرسنل شرکت کننده و نیز مدیریت سایت جهت برگزاری این آیین تشکر نمود.

همچنین در ابتدای این آیین، کلیپی از رشادتها و فداکاری های آتشنشانان پخش شد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *