آزمون استخدامی پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس در تاریخ ۹۷/۴/۲۹ در سلامت کامل و تحت کنترل های امنیتی فراوان انجام شد .

در این آزمون تعداد ۱۳۱۳۸ نفرثبت نام کرده اند که حدود ۹۵۰۰ نفر از این تعداد در آزمون مذکور شرکت کردند ، از این تعداد ۷۵۵۸ نفر خوزستانی بوده که نزدیک به شصت درصد کل شرکت کنندگان را شامل می شوند با توجه به ضریب امتیازات ویژه ۱/۱۵ برای استان خوزستان ۱/۳۰برای شهرستان بهبهان امکان پذیرش نیروهای بومی بسیار بالاست .
با عنایت به برگزاری بیش از ۲۰ آزمون استخدامی مشابه توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر به اطلاع می رساند این آزمون توسط دو دانشگاه معتبر دولتی ( صنعتی امیرکبیر و صنعتی خاتم الانبیا) برگزار شده است و کلیه مراحل از تولید سوالات تا چاپ توسط نرم افزار در قرنطینه با لحاظ استانداردهای امنیتی صورت گرفته است .
همچنین جابجایی سوالات به محل برگزاری با اسکورت نیروی انتظامی و پلمپ و فک پلمپ با نماینده شورای تامین شهرستان و دانشگاه های مجری صورت گرفته است .
فرآیند اجرا در بهبهان توسط دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء و با نظارت ناظرین محترم دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شورای تامین شهرستان و نظارت شرکت هلدینگ خلیج فارس صورت گرفته است. در خصوص منابع سوالات آزمون از میان سرفصل های درسی مصوب شورای عالی گسترش و برنامه ریزی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری انتخاب شده است و استاندارد سوالات منطبق بر آزمون های سازمان سنجش کشور می باشد .
بانک سوالات دارای بیش از ۷۰۰۰ سوال بوده و سوالات توسط استاید دانشگاه که بعضا طراح سوالات کنکور کارشناسی ارشد و دکترا سازمان سنجش نیز می باشند طراحی شده و انتخاب سوال از بانک سوالات به صورت کاملاً تصادفی و توسط نرم افزار صورت می گیرد .
کلیه افرادی که در تولید دفترچه ی سوال و تکثیر و بسته بندی آن دخیل بوده اند به مدت ده شبانه روز در قرنطینه کامل قرار گرفته اند و امکان استفاده از هیچگونه وسیله ی ارتباطی را با بیرون از محل قرنطینه و امکان خروج از محل را تا پایان آزمون نداشته اند .
درجه سختی در آزمون ها نسبی بوده و بسته به اینکه چه درصدی از سوالات پاسخ داده می شود و نمودار پاسخگویی سوالات به چه صورت است با الگوریتم های استاندارد نمره تراز محاسبه می شود .
کلیه این فرآیندها ماشینی بوده و برای همه شرکت کنندگان به صورت یکسان اعمال می شود از این رو شرکت کنندگان فقط با یکدیگر مقایسه می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *