مراسم معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی گچساران امروز با حضور مهندس حسن نشان زاده مقدم معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار، مهندس مهدی قربانی معاون حاکمیت،خدمات مشترک و سامانه ها،دکتر رشید قانعی مدیرعامل شرکت پترول، دکتر مهدی سیفی دستیار ارشد معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار و جمعی از مدیران شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد.
به گزارش مدیریت برند،مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شـرکت صنـایع پتـروشیمی خلیـج فـارس،در این نشست، با قدردانی از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه “مهندس مصطفی حیدریان” مدیرعامل سابق، “مهندس یدالله مصدقی فرد” به عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی گچساران معرفی شد.

سوابق مدیریتی مدیرعامل جدید
مصدقی فرد که از مدیران باسابقه و توانمند صنعت پتروشیمی کشور می باشد، پیش از این مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر بوده و در کارنامه و سوابق مدیریتی اش، سرپرستی و ریاست مجتمع شرکت پتروشیمی ایران-فیلیپین (NPCA)،ریاست مجتمع های پتروشیمی بوعلی سینا و فرآورش بندر امام و عضویت در هیئت مدیره پتروشیمی کیمیا فناوران و کیمیا پتروشیمی بندر امام دیده می شود.

تغییرات مدیریتی با هدف بهبود امور

در مراسم معارفه و تکریم مدیرعامل جدید و سابق پتروشیمی گچساران، مهندس نشان زاده مقدم معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه با تمجید از زحمات مهندس حیدریان، ایشان را یکی از مدیران با تجربه و پرتلاش دانست و گفت: به منظور استفاده از همه ظرفیت‌ها در انجام امور، تغییرات مدیریتی امری گریزناپذیر است.
وی با اشاره به حاکم شدن اخلاق در روند تغییرات مدیریت هلدینگ ابراز امیدواری کرد که حضور آقای مصدقی فرد در راس مدیریت پتروشیمی گچساران که بر اساس صلاحدید گروه صورت گرفته، به تسریع در راه اندازی راه اندازی این شرکت منجر شود.

تغییرات مدیریتی با رویکرد اخلاق و همبستگی

در این مراسم مهندس قربانی معاون حاکمیت،خدمات مشترک و سامانه های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس،با بیان اینکه تغییرات مدیریتی منشأ خیر و برکت خواهد بود،گفت: در رویکرد ها و  مناسبات هلدینگ، جابجایی مدیران با رعایت اخلاق و حفظ همبستگی بین مجموعه صورت می گیرد.

ضرورت حمایت از مدیرعامل جدید
مهندس حیدریان مدیرعامل سابق پتروشیمی گچساران هم در مراسم معارفه و تکریم با ارائه گزارشی از روند عملیات راه‌اندازی این مجتمع و اعلام آمادگی برای انتقال تجربیات به مدیرعامل جدید، گفت: نظر به اهمیت ایرانی ترین الفین کشور، در افزایش تولید و سودآوری، همه باید به مدیریت جدید برای  تکمیل عملیات راه اندازی  پروژه کمک کنند.
در این مراسم، مهندس مصدقی فرد با قدردانی از حسن اعتماد مدیریت ارشد هلدینگ خلیج فارس گفت : انشاالله با همدلی و کار جهادی و شبانه روزی، به زودی شاهد حرکت رو به رشد این مجتمع عظیم باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *