عنوان: ارزیابی کیفی جهت انتخاب پیمانکار مناقصه‌ی”مهندسی، تامین کالا و تجهیزات ، اجرا  و  پیش راه اندازی و کمک  در راه اندازی ساختمان  انبارهای شرکت پتروشیمی گچساران به روش EPC” به صورت عمومی و  یک مرحله‌ای

شرکت پتروشیمی گچساران در نظر دارد جهت انتخاب پیمانکار ذیصلاح، برای مناقصه‌ی”مهندسی، تامین کالا و تجهیزات ، اجرا  و  پیش راه اندازی و کمک در راه اندازی ساختمان انبارهای خود به روش EPC” به صورت عمومی با ارزیابی کیفی و یک مرحله‌ای اقدام نماید. لذا کلیه متقاضیان حقوقی و واجد شرایط (طبق اسناد ارزیابی کیفی) می توانند از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ به سایت www.gpetroc.ir (بخش مناقصه) مراجعه و اسناد ارزیابی را دریافت نمایند.

آخرین مهلت و محل تحویل پاکت مدارک ارزیابی، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۲(روز دوشنبه) ساعت ۱۶:۰۰ به دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت پتروشیمی گچساران به نشانی گچساران-کیلومتر ۷ جاده گچساران به بهبهان-مجتمع پتروشیمی گچساران دبیرخانه کمیسیون معاملات می‌باشد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و یا دریافت حضوری اسناد، متقاضیان می‌توانند با آقای مهندس عظیمی به شماره ۵۷۹۸۵۲۱۷-۰۲۱ و آقای مهندس معمار به شماره ۰۷۴۳۱۱۹۹۰۶۳ تماس حاصل نمایند.

جهت “دانلود” فایل اسناد ارزیابی کلیک کنید

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!