طراحی و پیاده سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات  شرکت پتروشیمی گچساران بصورت رسمی شروع شد.
به گزارش روابط عمومی و به نقل از واحد فناوری اطلاعات، با توجه به الزامات بالادستی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و دستور اکید مهندس حیدریان مدیر عامل شرکت پتروشیمی گچساران سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) بصورت رسمی در این شرکت آغاز گردید.
براساس این گزارش، در بررسی های اولیه و بازدیدی که توسط شرکت پیمانکار مربوطه انجام گردید شرایط کنونی تمامی واحدهای کسب و کاری از منظر امنیت اطلاعات و انحراف (شکاف) آن با استاندارد ISO/IEC27001-2013  مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
طبق اعلام مهندس مظفری رییس شبکه صنعتی و متولی لایه OT، هدف مدیریت امنیت اطلاعات در یک سازمان، حفظ سرمایه‌ها اعم از سرمایه نرم‌افزاری، سخت‌افزاری، اطلاعاتی، ارتباطی و نیروی انسانی سازمان در مقابل هرگونه تهدید است که این مهم در شرکت پتروشیمی گچساران در حال اصلاح و نیز اجرایی شدن می باشد.

۱ دیدگاه

  • با سلام
    با توجه به اینکه پیاده سازی این سیستم مقاومت اطلاعات سازمان را در برابر تهدیدات سایبری افزایش می دهد و نقطه قوتی برای فعالیت های شرکت و ایجاد رضایت مشتری و اشخاصی که سعی در سرمایه گذاری و یا فعالیتهای متقابل با شرکت را دارند خواهد بود و در آینده پیش رو زمان بهره برداری و در راستای فعالیتها در بخش خرید و فروش و هر گونه ارتباطی موجب معرفی شرکت به عنوان مجموعه سیستماتیک ، پیش رو با دانش روز و امن خواهد بود. در واقع کمک قابل توجهی به برند پتروشیمی گچساران خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *