معاون اقتصادی وزیر کشور و نیز نماینده مردم گچساران و باشت از پروژه پتروشیمی گچساران بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی گچساران و به نقل از ایلنا، محسن کوشش تبار در حاشیه بازدید از پتروشیمی شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اتفاق صنعتی بزرگی با راه اندازی پتروشیمی گچساران در استان راه می افتد و مردم باید بدانند این اتفاقات در دولت سیزدهم رخ می دهد تا به آینده امیدوار باشند.

معاون اقتصادی وزیر کشور با تشریح برخی آمارهای صنعتی و اقتصادی حاصل از راه اندازی پتروشیمی گچساران، خاطرنشان کرد: سالانه ۸۰ میلیون دلار درآمد حاصله از تولید یک میلیون تن اتیلن در استان کهگیلویه و بویراحمد با راه اندازی پتروشیمی گچساران را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: پتروشیمی گچساران دهمین تولید کننده اتیلن در کشور بوده که زمینه ساز ورود صنایع جدیدی در حوزه نفت و گاز به ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد است.

کوشش تبار با تاکید براینکه شعار ما می توانیم در پتروشیمی گچساران به شعار عینی عملی و تحقق یافته است، یادآورشد: تولید بیش از ۷۰ درصد از تجهیزات این پتروشیمی در داخل کشور نشان از تحقق شعار ما می توانیم است.

وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد وارد عرصه جدیدی از صنعت شده و دروازه این استان به روی صنای جدید در حوزه نفت و گاز باز شده است.

معاون اقتصادی وزیر کشور دولت سیزدهم، پیشرفت فیزیکی پتروشیمی گچساران را بیش از ۹۲درصد عنوان و تصریح کرد: امیدواریم در بهمن ماه امسال شاهد تولید اولیه اتیلن در این واحد صنعتی باشیم‌.

کوشش تبار گفت: در سال ۱۴۰۲ بطور حتم پتروشیمی گچساران در دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد و استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم وارد عرصه جدید صنعتی خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *