حراست بدون شکست قهرمان شد

بازی های فوتبال جام دهه فجر با قهرمانی تیم حراست به پایان رسید.
بعدازظهر روز سه شنبه مصادف با مبعث رسول اکرم(ص) و در بازی پایانی مسابقات فوتبال شرکت پتروشیمی گچساران جام گرامیداشت دهه فجر، تیم های حراست و گلساران(خدمات) به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه حساس و مهیج تیم حراست با شعار “ما یک قلب بزرگ و یک رویای بزرگتر داریم” با شور و هیجان تماشاگران خود و با روحیه ای بسیار خوب وارد زمین شد.
تیم گلساران نیز که تا پیش از این مسابقه با ۱۶گل زده و تنها ۲ گل خورده و بدون شکست پا به این مسابقه گذاشته بود حریفی سرسخت برای حراستیها بنظر می رسید.
این مسابقه پرهیجان با سوت داور سرشناس لیگ برتر فوتبال کشور (محمد راهی) آغاز شد تا همه تماشاگران و حضار میخکوب این بازی حساس شوند.
در اوایل مسابقه روی بهم ریختگی خط دفاعی گلساران با گلزنی سجاد موسوی حراست پیش افتاد اما در ادامه هرچه زد به در بسته خورد و البته تلاشهای بازیکنان گلساران نیز سودی برای این تیم نداشت تا این بازی در نیمه نخست با همان یک گل به پایان برسد.
نیمه دوم این بازی نیز بسیار پرهیجانتر از نیمه نخست دنبال شد و دو تیم هرچه توان داشتند را رو کردند اما این تیم گلساران بود که داشت سکوی اول را به حراست تقدیم می کرد و چیزی برای از دست دادن نداشت تا همین امر استرس و فشار روی این تیم را دو چندان کرده و در دقیقه ۳۵سجاد محمدی از داور مسابقه کارت قرمز دریافت کرد و همین باعث شد حراست یک دقیقه بعد توسط عیسی عاملی مقدم گلزنی کرده و خیال خود را برای ادامه کار راحت سازد. اما این پایان کار نبود و مهدی اسدپور نیز با اخراج از بازی فرصتها را برای حراست بیشتر ساخت تا در دو دقیقه پایانی مجید موسوی و عیسی عاملی مقدم تعداد گلهای حراست را به عدد چهار رسانده و یاران سیدرضا موسوی و مهران عبدی نسب، قهرمانی را مقتدرانه از آن خود سازند.
در این بازی عیسی عاملی مقدم بعنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
آمار:

←حراست۴:

گلها: سجاد موسوی(۷)-عیسی عامی مقدم(۳۶-۴۰)-مجید موسوی(۴۰)

کارت زرد: سید رضا موسوی(۳۴)

کارت قرمز:

←گلساران۰:

گل:-

کارت زرد:

کارت قرمز: سجاد محمدی(۳۵)-مهدی اسدپور(۳۹)

بهترین بازیکن زمین: عیسی عاملی مقدم(حراست)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *