آیین گرامی داشت روز جهانی کار و کارگر در شرکت پتروشیمی گچساران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، به مناسبت روز کار و کارگر آیینی با همین نام و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سایت پتروشیمی گچساران برگزار گردید.

در این آیین که بعلت رعایت پروتکلهای بهداشتی بطور محدود برگزار گردید، از برخی کارکنان شرکت پیراسته مدرن به نمایندگی از تمامی پرسنل زحمتکش و پرتلاش این شرکت تقدیر بعمل آورده شد.

آقایان اسماعیل محمدی و محسن محمدی از واحد انبار، شمس الله حیدری و تیمور خیرآبادی از واحد تعمیرات، جواد مظفری، سجاد محمدی، فرج باهوش، علی عوض پور و فرهاد صالحی از واحد خدمات، ابراهیم جشیره نژاد از واحد ایمنی و همچنین محمد صالحی، میلاد موسوی، رضا سعادت و احمد محمدی فر از واحد حراست تجلیل گردیدند.

بنا بر اعلام مدیرعملیات سایت، به دلیل رعایت پروتکلهای بهداشتی و محدودیتهای مربوط به آن، از پرسنل کارفرما نیز در آیینی دیگر تجلیل بعمل آورده خواهد شد.

۲ دیدگاه

  • درسته که این شرکت هیچیش درست نیست
    ولی میتونستید از بچه هایه دفتر فنی هم یکی رو به نمایندگی خبر کنید.
    بابا ما اسممون مهندسه وگرنه از همه کارگرایه سایت کارگر تریم،
    نمیتونستید یکی از بچه هایه پیراسته فعال در دفتر فنی رو دعوت کنید،
    مطمعن هستید که روز کارگر بوده؟؟

  • اولا کارگر روز نمی خواهد ،روزی می خواهد ،دوم از آقای کنارکوهی خواهشمندیم برنا مه هاشون رو از حالت سناریو در بیارن همیشه افراد خاص ،همیشه افراد از پیش مشخص شده یعنی جامعه کارگری شرکت کسی رو ندارن که بتونه صحبت کنه بزارید یه کارگر بیاد درد و پاشو بگه…. البته هر چند ما کار گرها میگیم هم شما هم ما ولی شما می گید فقط ما…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *