مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از طرح پتروشیمی گچساران بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی، بعدازظهر یکشنبه ۵ مردادماه ۹۹ مهندس ربیعی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و نیز هیئت همراه، از سایت پتروشیمی گچساران بازدید به عمل‌آورده و از نزدیک شاهد پیشرفت این طرح ملی قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در این بازدید با ابراز خرسندی از روند رو به رشد پتروشیمی گچساران، آینده این طرح را روشن ارزیابی نموده و اظهار داشت: پتروشیمی گچساران یکی از پروژه‌های مهم صنعتی کشور است که با عنایت خداوند متعال عمده مشکلات این طرح ملی برطرف گردیده و با توجه به روند موجود امیدواریم که در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد راه‌اندازی این شرکت در کنار سایر پروژه‌های مهم شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس باشیم.
وی همچنین افزود: یکی از عواملی که موجب موفقیت و پیشرفت در این پروژه است اعتقاد به کار تیمی می باشد و همه نیروهای انسانی باید باور کنند که اعضای یک خانواده و یک تیم هستند، موفقیت یک تیم و خانواده به هماهنگی همه اعضای یک تیم بستگی دارد و به نام همه اعضا نوشته می‌شود و این باید به شکل یک باور درآید.
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با تاکید بر استفاده از نیروی بومی در طرح های دو شرکت اتیلن و پلی اتیلن گچساران در پایان بیان داشت: یکی از تاکیداتم در تمامی پروژه ها، استفاده حداکثری از نیروهای بومی است و باید در اجرای این دو طرح نیز از ظرفیت نیروهای بومی استفاده شود و این بخش کوچکی از وظایف ما در هر منطقه صنعتی می باشد.
بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت صنایع خلیج‌فارس، قبل از حضور در گچساران از خط لوله و تأسیسات ماهشهر و همچنین خط لوله خوراک NGL-1900 بازدید به عمل آورد. پالایشگاه گاز بیدبلند نیز مقصد بعدی مهندس ربیعی و هیئت همراه در این سفر بود.
پتروشیمی گچساران خوراک اتان خود را از پالایشگاه بیدبلند دریافت خواهد کرد و با بهره‌برداری از آن سالانه یک‌میلیون تن اتیلن تولید و روانه بازارهای مصرف داخلی و خارجی خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *