پرسنل حراست پتروشیمی گچساران در کلاس آموزشی تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری شرکت کردند.

این دوره به مدت دو روز برگزار گردید.

 

 

۱ دیدگاه

  • باسلام،باتوجه به کلاس مذکور به نظرم تااتاقکی جلوی درب ورودی تعبیه نگردد منتظران درسرماوگرماباشنداین کلاسهایی یک طرف قضیه است چون عملاورودارباب رجوع نشستن درنگهبانی باب میل مسعولین نیست امیدوارم ابتدابسترکاراماده سپس کلاسهای توجیهی برگزار گردد سیدرهام…

پاسخ دادن به سیدرهام برموزیان لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *