به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی گچساران، سقف مخزن دو جداره اتان پتروشیمی گچساران در کمترین زمان و با موفقیت نصب شد.

مدیر سایت پتروشیمی گچساران ضمن بیان این خبر اظهار داشت: جهت نصب سقف این مخزن از روش ایر رایزینگ و در کمتر از دو ساعت و بدون جرثقیل و با استفاده از فشار هوا بهره گرفته شد.

مهندس منصور صفرپور وزن سقف این مخزن را ۱۲۰ تن اعلام و افزود: سقف این مخزن با قطر ۳۴ متر تا ارتفاع ۲۶ متر جابجا و توسط گروه جوشکاری با موفقیت و بدون هیچگونه حادثه ای و در کمترین زمان به بدنه متصل شد.

رییس  ساختمان و نصب پتروشیمی گچساران در ادامه بیان داشت: این مخزن از نوع دو جداره بوده و به منظور نگه‌داری اتان در دمای ۹۵ درجه زیر صفر در واحد الفین این شرکت به کار می رود.

صفرپور در پایان اظهار داشت: این مخزن ظرفیت ذخیره بیش از ۱۷ هزار متر مکعب اتان را دارا می باشد و مخزن دیگری در جنب آن با ظرفیت ۳۰هزار مترمکعب جهت ذخیره اتیلن طراحی گردیده که سقف آن نیز در آینده نزدیک به همین روش بالا رفته و نصب خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی گچساران، هدف از احداث طرح پتروشیمی گچساران، تأمین خوراک مجتمع‌های پتروشیمی پترول در منطقه دنا شامل پتروشیمی چهارگانه ممسنی، دهدشت، بروجن و کازرون و نیز مجتمع‌های زیرمجموعه پتروشیمی باختر (واقع در مسیر خط لوله سراسری اتیلن غرب) می‌باشد.


(فیلم این بخش به زودی منتشر خواهد شد.)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *