با صدور حکمی از سوی نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان منصوب شد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای رسول اشرف‌زاده بنا به پیشنهاد هیات مدیره شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان (پترول) و با توجه به مراتب تعهد، توانمندی و سوابق ارزشمند جنابعالی، شما را به مدت دو سال به عنوان مدیرعامل شرکت مذکور منصوب می‌نمایم.

انتظار دارم با تکیه بر خداوند متعال و استفاده از تمام ظرفیت‌ها وبه کارگیری سرمایه‌های انسانی متعهد و نیز برقراری ارتباط موثر با ذینفعان محترم از جمله ستاد هلدینگ خلیج فارس، ضمن رفع موانع و مشکلات موجود و ایجاد محیطی پر نشاط نسبت به ارتقای شاخصهای منابع انسانی، فرآیندی، مالی و افزایش سودآوری آن مجموعه همت گمارید.

اطمینان دارم کارکنان متخصص و دلسوز و نیز اعضای هیات مدیره و مدیران آن شرکت یاریگر جنابعالی در انجام وظایف محوله از جمله موارد زیر خواهند بود:

· برنامه‌ریزی و اصلاح ساختاری و مالی مجموعه

· مدیریت بهینه دارایی‌ها

· حضور فعال در بازار سرمایه و مدیریت سهام پرتفوی شرکت در بازار بورس

· پیگیری جذب سرمایه‌گذار و تامین مالی طرح‌ها ازمنابع داخلی و خارجی معتبر

· اجرا و تکمیل طرح‌های توسعه‌ای در دست اجرا در چارچوب برنامه زمان‌بندی مصوب

· ایجاد شفافیت و سلامت اداری

· تقویت انضباط مالی و پایبندی به برنامه و بودجه مصوب

· اهتمام ویژه به اجرای دقیق تکالیف مجامع عمومی

لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه آقای سید خاموشی در دوران مسوولیت قدردانی و برای ایشان در سمت ریاست هیات مدیره آن شرکت آرزوی موفقیت و سربلندی نمایم.

برای جنابعالی و همه همکاران شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان (پترول)، توفیق الهی برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم نجیب ایران و سربلندی و موفقیت آرزو دارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *