مدیر اجرایی شرکت پتروشیمی گچساران سال نو را به کارکنان این شرکت تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

فراش باد صبا را گفته تا فرش زمردین بگسترد و دایه ی ابر بهاری را فرموده تا بنات نبات در مهد زمین بپرورد، درختان را به خلعت نوروزی قبای سبز ورق در بر گرفته و اطفال شاخ را به قدوم موسم ربیع کلاه شکوفه بر سر نهاده.
همکاران عزیز و ارجمندم
با سلام و تحیت
بدینوسیله حلول سال نو که امسال در اولین ماه بهار طبیعت مصادف با ماه میهمانی و ضیافت الهی است به شما زحمتکشان بی ادعا و خانواده های محترمتان تبریک عرض میکنم. انشالله با همت، تلاش و همدلی تا پایان سه ماهه اول سال جاری، این پروژه ملی به بهره برداری خواهد رسید. در راستای تحقق این هدف بزرگ توجه و تمرکز همکاران عزیز را به نکات زیر جلب می‌نمایم:
١. توجه ویژه به منابع انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان و رعایت کرامت انسانی.
۲. تعهد مشاوره و مشارکت کارکنان (تعهد سازمانی) و آموزش مستمر و اثربخش به منظور ارتقاء سطح شایستگی پرسنل، با بکارگیری خلاقیت و نوآوری کارکنان و حمایت از پژوهش‌های علمی و کاربردی.
۳. رعایت کلیه قوانین، مقررات و الزامات حاکم بر فعالیت‌های شرکت ضمن گسترش تعامل سازنده با همه طرف‌های ذینفع، به منظور جلب و ارتقاء سطح رضایتمندی آنان( ترویج تفکر سیستمی، فرهنگ سازمانی، رفتار سازمانی).
۴. بهبود مستمر در فرآیندها با بکارگیری فناوری‌های پیشرفته به منظور جلوگیری از هدر رفت زمان و منابع سازمان.
۵. ایجاد محیط کاری ایمن و سالم با بکارگیری مدیریت تغییرات و شناسایی، ارزیابی و اقدام به منظور حذف و یا کاهش ریسک‌ها و خطرات ایمنی و بهداشت(HSE).
۶. بهبود مداوم در جهت حذف و یا کاهش آلاینده‌های زیست محیطی و مدیریت پسماند، به منظور صیانت از محیط زیست و مدیریت انرژی( در این راستا از تکنولوژی ZLD و کنترل SOX و NOX در دودکش کوره ها استفاده می‌شود).
۷. بهبود مستمر در فرآیند ثبت، تحقیق و بررسی رویدادها، به منظور کاهش و یا پیشگیری از وقوع بیماری‌های شغلی و آسیب‌ها.
۸. برگزاری مانور با سناریوهای مختلف با هدف بهبود فرآیند مدیریت بحران و حصول اطمینان از عملکرد دقیق و مناسب افراد و تجهیزات در شرایط اضطراری.
٩. پشتیبانی و تامین منابع، به موقع و در کوتاهترین زمان ممکن به منظور اتمام هر چه سریعتر طرح و اطمینان بخشی و حفظ استمرار تولید پس از راه اندازی.

محمدرضا شکارزاده- مدیر اجرائی پروژه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *