مدیرعامل شرکت پتروشیمی گچساران سال نو را به تمامی کارکنان این شرکت و خانوده‌های آنان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بهار… فصل رویش و فصل امید است؛ فصلی که سختی‌ها را پشت سر گذاشته و اکنون حلاوت و شیرینی آن را همگان درک و زندگی می‌کنند. موهبتی است که ما ایرانیان گرامی‌اش داشته و برگی تازه از کتاب زندگی‌مان را با آن آغاز می‌کنیم.

در سالی که گذشت، خانواده بزرگ پتروشیمی گچساران با سخت‌کوشی مثال‌زدنی و تلاش‌های بسیاری که نمود، زمستان را پشت سر گذاشته و اکنون توام با بهار طبیعت، بهار این پروژه نیز فرا رسیده… فصلی جدید و پر از امید که به‌زودی شاهد شکوفایی و ثمر آن خواهیم بود.

سال ۱۴۰۱ علیرغم مشکلات و موانع بسیار، سال عبور از دره‌ها و ناهمواری‌های بسیاری بود که با عنایت خداوند متعال و همدلی تمامی ارکان مجموعه، موفقیت‌های بسیاری را شاهد بودیم. پس بیاییم باری دیگر همچون گذشته، دل‌هایمان را نزدیک و دست‌هایمان را به یکدیگر دهیم و در سال جدید با یاری هم، گام آخر را برداشته و اثری ماندگار و خاطره‌انگیز خلق نماییم. اثری برای ایران عزیزمان که اکنون بیش از هر زمان دیگر نیاز به دستان پرتوان کارگران عزیز، کارشناسان و متخصصین خود دارد تا چرخ‌های صنعت پرشتاب‌تر از همیشه به گردش درآید.

در سال ۱۴۰۲ هدف ما همچون سال‌های گذشته، در ابتدا دستور‌العمل‌های ایمنی و حفظ سلامتی تمامی کارکنان و پس‌ازآن، راه‌اندازی پروژه‌ای است که سال‌ها همگان چشم انتظار آن هستند و تا رسیدن به این مهم، راهی نمانده است و فصل بهار نویدبخش به بار نشستن تمامی تلاش‌های گذشته و گذراندن تمامی سختی‌های این پروژه ملی است.

این‌جانب یک‌بار دیگر ضمن عرض خدا قوت خدمت شما همکاران عزیز برای تلاش‌های صورت گرفته در سال گذشته، با گرامیداشت سال نو و سالروز ملی شدن صنعت نفت، برای تمامی کارکنان و کارگران شریف در پتروشیمی گچساران و نیز شرکت‌های همکار این پروژه و همچنین خانواده‌های محترمشان آرزوی صحت و سلامتی در شرایط خاص کنونی و سربلندی و موفقیت روزافزون دارم.

خدایا چنان کن سرانجام کار – تو خشنود باشی و ما رستگار

مصطفی حیدریان مدیرعامل

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *